Uključenost je postala strateško pitanje za brojne ustanove visokog obrazovanja u Europi, što utječe na kulture učenja i podučavanja, istraživanja i institucionalne kulture. Mnogi su poduzeli aktivnosti kako bi pronašli nove načine kako ljudima iz različitih sredina omogućiti mjesto u visokom obrazovanju. Ideja da razna okruženja za učenje mogu bolje pripremiti studente za raznoliko društvo i različita istraživačka okruženja postaje sve jača.

Udruženje europskih sveučilišta (EUA) objavilo je rezutate projekta INVITED u kojem je 159 institucija visokog obrazovanja sudjelovalo putem ispunjavanja upitnika, te je i nekoliko onih koji su prihvatili dublju raspravu o njihovom institucionalnom iskustvu putem intervjua.

Izvještaj predstavlja široku sliku s podacima 159 visokih učilišta u 36 europskih sustava te pokazuje različite institucionalne strategije i mjere i analizira faktore uspjeha, izazove i potrebe za podrškom za izgradnju institucionalnih kapaciteta. U interesu je svih sveučilišnih vođa i menadžera koji razvijaju svoju institucionalnu strategiju, osoblja zaduženog za provedbu, istraživača i studenata zainteresiranih za temu, kao i kreatora politika i administratora na europskim i nacionalnim razinama razvijati nove politike visokog obrazovanja i istraživanja.

Više o rezultatima možete pronaći u Izvješću.

Popis obavijesti